لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
یوونتوس 3 - 2 المپیاکوس ( بازگشت طلایی )

یوونتوس 3 - 2 المپیاکوس ( بازگشت طلایی )

یک بازگشت طلایی از سوی بازیکنان یوونتوس نیاز بود تا بانوی پیر بتواند شکست 2 - 1 مقابل تیم یونانی را با پیروزی عوض کند و این اتفاق در عرض چند دقیقه رخ داد تا یووه پیروز میدان لقب گیرد.

یوونتوسی ها در این مسابقه با سیستمی جدید به میدان آمدند، هر چند این سیستم در طول مسابقه بارها تغییر پیدا کرد.

بوفون - لختشتاینر - بونوچی - کیه لینی - اساموا - پیرلو - ویدال - پوگبا - مارکیزیو - موراتا - توز

پیرلو به زیبایی و باز هم از روی ضربات آراد موفق شد دروازه ی تیم یونانی را در 21 دقیقه از بازی باز کند اما این برتری تنها 3 دقیقه به طول انجامید و بازیکن المپیا از روی ضربه ی کرنر موفق شد دروازه ی بوفون را باز کند.

یوونتوس در ادامه چند موقعیت مناسب را برای گلزنی به دست آورد اما عدم دقت در زدن ضربات نهایی باعث شد تا یووه نتواند از این برتری استفاده کتد و بازی با همان نتیجه 1 - 1 در نیمه ی اول به پایان برسد.

در نیمه ی دوم اتفاقات زیادی رخ داد تا یوونتوس بتواند شانس های خود را برای صعود در این دیدار زنده نگه دارد.

ابتدا تیم یونانی در 61 دقیقه از بازی موفق شد به زیبایی دروازه ی بوفون را باز کند و این در حالی بود که یوونتوسی ها حملات زیادی را بر روی دروازه ی حریف آغاز کرده بودند.

این گل همانند یک ضربه ی سنگین بر وجود همه ی یوونتوسی ها نشست اما دقایقی طول نکشید تا بازگشت طلایی از یوونتوسی ها اتفاق افتاد و شاگردان الگری در دقایق 65 و 66 دو بار دروازه ی تیم مهمان را باز کردند و نتیجه را به صورت کامل به نفع خود تغییر دادند.

دقایق بعدی فشار زیادی بر روی خط دفاع هر دو تیم و به خصوص یوونتوس وارد شد و هر دو تیم برای گل بعدی خود در تلاش بودند که در این میان المپیاکوس دو شانس بسیار خوب را برای گلزنی از دست داد و یوونتوسی ها نیز موقعیت هایی را به دست آوردند ولی موفق به گلزنی نشدند.

همه در انتظار شنیدن سوت پایان دیدار بودند که داور دیدار خطا بر روی توز را پنالتی اعلام کرد و یوونتوسی ها شانس دیگری برای گل چهارم به دست آوردند اما ویدال نتوانست از این موقعیت استفاده کند و ضربه ی وی در اختیار دروازه بان قرار گرفت.

در نهایت سوت پایان دیدار به صدا در آمد و یوونتوسی ها در یک بازی پر گل موفق شدند حریف خود را شکست دهند و شانس های خود را برای صعود به مرحله ی بعد زنده نگه دارند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: